I'll be fine, 'cause it's not over

Idag mår jag mycket bättre. Det blev som sagt en soff-liggar-dag igår, tror min kropp behövde det så nu verkar jag vara på bättringsvägen. Skönt ändå att den värsta dagen blev på en ledig dag, det hade blivit kaos på jobbet om en till skulle vara sjuk.

Nu har jag varit en sväng till biblioteket och lånat ljudböcker, för snart ska jag ju spendera en massa timmar på ett tåg igen så jag tänkte att det kanske kan vara kul. Och så lånade jag några notböcker med julmusik, tänkte skapa lite julstämning på egen hand. Kanske kommer det upp en liten video det här året också, vem vet :) Tyvärr kan jag inte spela klarinett nu när jag är förkyld (det gör risken för bihåleinflammation större) bara för att jag för en gångs skull vill, men så fort jag blir frisk så ska jag!

Om en liten stund ska jag dra mig iväg mot jobbet för att påbörja jobbhelgen.
Cheers to the freakin' weekend!
111115

Postat av: T H E R É S E

SV: Aww tack så mycket! :)

2011-12-03 @ 13:29:24
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: