It's like you were my favorite drug

Jag sov till klockan elva idag. Ovanligt länge för att vara mig, jag sover nästan aldrig längre än till tio. Men det var skönt och nog ganska välbehövt ändå. Och alldeles lagom till tvättiden!

Igår kväll fick jag ett infall att jag skulle gå och kolla så jag verkligen hade bokat den tiden i tvättstugan som jag trodde. Vilken tur! För det hade jag inte! Hade visst råkat boka i morgon, men som tur var var det ledigt idag av någon konstig anledning.

Nu ska jag se till att inte bli sittandes här allt för länge, för jag har, som jag skrev igår, en hel del saker att hinna med idag. Tvätten är redan igång, städet ska väl dras igång snart. Så ska jag försöka klura ut någon middagsmat till idag, och så ska jag hitta på något att baka eftersom jag var så dum och köpte alldeles för många ägg nu innan jag ska åka iväg. Kanske får bjuda på lite fika på jobbet i helgen :)
111115

Postat av: T H E R É S E

SV: Tack så jättemycket! (Känns som om det är det enda jag skriver till dig, jämt). Men det är så, är otroligt tacksam för dina kommentarer, det gör mig väldigt glad! :) Kramar

2011-12-15 @ 17:21:22
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Frida

De tycker jag att du ska göra, de skulle dem nog uppskatta :)

2011-12-15 @ 18:44:18
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: