Thrown back...

Ja sa ju det, för ett tag sedan när jag satt och hoppades på snö, att jag det skulle komma tillbaka till mig. Hade jag rätt? Jajamensan! Thrown back in my face!

När jag skulle hem idag och stod och vänta på bussen i de kalla gradena, så kom det ingen buss. Eller jo, visst. Det kom fyra stycken, som allihopa bara släppte av folk och åkte vidare. Jag behövde visserligen bara vänta i en kvart, men andra som stod där hade väntat nästan 45 minuter utan att det hade kommit någon buss alls. Och när det väl kom en buss som stannade och släppte på oss, så när vi närmade oss stan gick bommarna vid järnvägen ner. Men kom det något tåg? Nej, inte på ett bra tag i alla fall. Och sedan försökte väl chauffören ha ihjäl oss allihopa på den proppfulla bussen när han körde racer på smågatorna i stan med stenar och väggupp och allting.

Men tur i oturen så var min buss från stan och hem också sen, så jag hann med den fast jag egentligen hade missat den. Behövde bara snabbt som blixten sicksacka mig igenom allt folk som stod och väntade på bussen jag kom med, som säkert också hade väntat i en timme eller så. I värsta rusningstrafiken också, och då har ändå ine snön kommit än (det lilla igår räknas inte)..
111207
Källa
Nu ska jag faktiskt iväg snart och kolla på Chris Medina! Han ska visst vara på Torp ikväll! :)
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: