To kill a song

Idag gick jag in en sväng på Vero Moda medan jag väntade på bussen. Ur högtalarna strömmade en väldigt välbekant, men samtidigt obekant melodi. Texten kände jag också igen. Det tog ett tag innan jag insåg att det var Rihannas California King Bed jag hörde. En remix på Rihannas California King Bed, och det tog inte lång tid innan jag var ute ur butiken.
Är det något som jag verkligen inte tycker om, så är det remixer! Speciellt remixer utav ballader. Det finns inget värre sätt att förstöra, eller slakta, en låt, en lugn, fin och känslosam låt, än att göra en remix. Den värsta remixen jag någonsin hört måste varit på Darins Who's that girl, något så stressande har jag nog aldrig varit med om.
Nej, tacka vet jag orginalversioner ♥
California King Bed - Rihanna

111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: