Turn away 'cause I need you more

Hallå hallå! Idag har jag jobbat min sista dag för i år! Känns otroligt skönt faktiskt! Det är helt sjukt hur trött jag är efter att ha jobbat tre dagar i rad, jag tror jag klarade 5-10 minuter i soffan idag innan jag somnade. Men nu ska jag hem och vila upp mig och njuta av sällskapet av min familj ♥

Jag och Fadde har haft våran egen lilla "julafton" idag, eftersom han bli kvar här i Uddevalla under lovet. Så vi har bytt julklappar och ska snart ta en sen fika och titta på The Walking Dead (den bäst och mest spännande serien på evigheter!). I alla fall så fick han en tröja utav mig i julklapp, och jag fick jättefina värmeljushållare utav min Fadde ♥ Men dom visar jag någon annan dag.

Vi hörs nog en sväng i morgon innan datorn packas ner! Trevlig helg tänkte jag skriva men det är ju bara jag som snurrat till veckodagarna, haha!
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: