I don't know what it is, but I know I'm missing it

Jag hade en mysig julafton igår med familjen ♥ Bilder och så kommer en annan dag. 

Just nu sitter jag och lyssnar på Chris Medina. Hela deras historia (Chris' och Juliana's) är bara så fin men samtidigt sorglig så det gör ju ont i hjärtat att lyssna på hans musik. Ändå kan jag inte låta bli, för han är så bra. Men jag känner att bakom denna glada person som han visar upp, måste det finnas något annat. Jag kan tänka mig att han bär en stor sorg inom sig (eller har snarare svårt att tänka mig att han inte gör det), och det är den känslan som gör att hans musik värker så i hjärtat.
Hans nya singel är i alla fall helt underbar, och jag älskar videon! 
One more time - Chris Medina
Jag tänkte bara lägga upp den, men när jag lyssnade igenom albumet igen fastnade jag för den här också:
Beautiful eyes - Chris Medina

"I had a dream, I turned back time
You never left for work that night
'Cause just before you turned to go
I pulled you in, and held you close

But we know, we know how the story goes
Wish that I never said goodbye
I think God still see you
In your beautiful eyes"
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: