If we run a little faster, and believe in ever after

Ni har väl inte missat att det är storm? Inte jag heller. I det här huset lyssnar man på Radio Jämtland 24 timmar om dygnet, så det är omöjligt att missa.
En jäkla massa snö rasade ner från taket, massa skit från träden hade smutsat ner den annars så vita snön och hos grannen hade ett eller två träd ramlat och mosat en lyktstolpe. Så jag har visst sett att det stormat också. Men nu fylls det på med snö igen efter att det töade lite grann, och vinden är inte så dålig den heller.

Jag har inte mycket mer att skriva, slänger in lite bilder från när jag och mamma har varit ute och promenerat :)
Julafton
111224
Juldagen
111225
111225
Me in Gerda-style! (Ni har väl sett julkalendern? ;) )
111225
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: