Say what you want

Hejsan hoppsan falle-ralle-ra! Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva men tycker att jag ska göra det ändå. Jag ska försöka ta lite bilder på julklapparna jag fick, men just nu är jag för lat för det.

Igår var vi i stan en liten sväng. Kände mig ganska tråkig men jag bytte typ hälften av julklapparna jag fick. Ett par jättefina pyjamasbyxor med tillhörande linne som jag fick av Klara, men som satt konstigt, och en också jättefin stickad kofta som jag fick av mamma och pappa som också satt konstigt. Men men, det går ju inte alltid pricka rätt!

Sedan på kvällen igår åkte vi iväg till Åre för kälkåkning! Eller ja, kälkåkning är det ju inte eftersom dom har pulkor istället för kälkar nu för tiden, men jag lovar er att det är något av det roligaste som finns! Det är säkert rent livsfarligt egentligen, men det är sjukt kul! Alla som besöker Åre under vintersäsongen borde besöka kälkbacken! :) Jag var nog den i backen som lät mest i alla fall, jag skrek som en galning i varje kurva och "stup" av blandad.. typ förtjusning och rädsla att slå ihjäl mig, haha.

Nu ska jag och lillsyrran spela The Sims!
111115

Postat av: Frida

Haha kan de vara du som är felbygd eftersom kläderna sitter så dåligt? ;)



Haha sjukt kul att höra dig! Hoppas vi kan göra om de på torsdag innan du åker hem!

Tycker också alla ska besöka kälkbacken, fast inte när jag är där då ;) hehe. Skratt utlovas :)

2011-12-30 @ 20:36:43
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: