Make me your priority

Är detta snön som alla pratar om?
111206
Imponerande! Jag trodde det var frost..

Ikväll är det dags för jobb igen, men innan det ska jag iväg och kika på kaninbebisar :) Det lär ju inte direkt bota längtan efter en kanin, och det gör det nog inte lättare att motstå heller. Men den risken är jag villig att ta.. För jag kanske inte vill motstå heller, hehe.

Förresten, jag plockade in disken förut (som stod överallt över hela diskbänken), så när jag lyfte på en skål låg det en äcklig liten larv ihop rullad där under! Growse! Undrar vad den kom ifrån.. Och hoppas det inte finns fler! Haha..
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hoppsan! Ja här i Göteborg är det LITE mer snö i alla fall. :O Fast jämfört med vad det brukar vara uppe i "Norrland" (inom citattecken för min del i alla fall) så är ju detta frost i alla fall. :)

2011-12-06 @ 13:17:42
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: