Whatever we do is between me and you

Idag är det lördag och jag fick så lov att gå upp klockan tjugo över fem och jobba fastän jag inte alls hade någon lust till det. Det är härliga tider!

Jag trodde faktiskt att det skulle snöa i natt, för det var runt fem minus igår kväll, men i morse när jag vaknade var det fem plus istället och det har blåst och regnat hela dagen. Känns som att vädret har hakat upp sig, råkat komma åt repeat-knappen eller nåt? Skärpning nu! Jag är trött på blåst och regn! Fast det här är väl det riktiga västkust-vädret.. Välkommen hem Anna!

Jag har precis tänt en massa ljus här, någon ordning får det ju vara. Räknade till 12 värmeljus, och pepparkaksljuset har jag här bredvid mig, det luktar så gott :)
Jag har ett gäng kotte-ljus som jag har sparat på länge, men bestämde mig nu för att använda dom. Något ska man ju göra med dom.
111203
111203
Glittriga silverkottar, fint va? :)

Ja, och på tal om glittriga silverkottar (eller ingenting alls) så hörde jag att Sean Banan ska vara med i Melodifestivalen. Lägg ner skiten! Jag tycker faktiskt det, att ska det gå så långt att Sean Banan får vara med, då kan dom lika bra lägga ner skiten. Fastän jag älskar Melodifestivalen. Jag kommer skämmas, flytta ifrån det här landet och förneka att jag är svensk ifall han vinner och skickas till.. vilket land det nu var som vann i år. Jag har minne som en guldfisk!
111115

Postat av: Frida

Han, Ranelid och Torsten Flinck fy fan säger jag bara!! Visst jag gillar Sean ibland men Melodifestivalen tycker jag är ett seriöst program eller borde vara. Usch!

2011-12-04 @ 16:44:11
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: