When it's love you say it out loud

Vi kikade på Jul Lottan idag men vi var tydligen för snygga för att visas i tv, haha. Så himla roligt med Chris Medina när Lotta försökte få honom att sjunga "tipp-tapp". Kan gissa att han tyckte vi var ganska knäppa när alla satt där med fingrarna i vädret och sjöng "tipp-tapp, tipp-tapp, tippe-tippe tipp-tapp". Men roligast var under inspelningen, när han skulle ta sig upp i den där stora fåtöljen. Först flyttade han och Niklas undan kuddarna så han skulle få plats, och så tog han sats och hoppade! Vad vi skrattade åt honom då, haha!

Jag har förresten bakat Mjuk pepparkaka i muffinsformar idag.
111215
111215
Varför dom ser ut som dom gör förstår jag inte, men dom smakade i alla fall bra och det är väl det viktigaste :) Receptet hittar ni här.

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, har tre tidiga och långa jobbdagar framför mig. God natt! :)
111115


Postat av: Nella

Åh, jag blev jättesugen! Grymt bra att du länkade receptet, tack! :)

2011-12-16 @ 17:23:45
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: