You can say whatever you want about me

Idag har jag jobbat, när jag kom hem diskade jag (det har nästan blivit en rutin att jag diskar direkt när jag kommer hem, innan jag hinner sätta ner rumpan någonstans för då orkar jag inte ta mig upp igen) och sedan bakade jag, idag igen! Idag blev det Gafflade pepparkakor, som jag tänkte ha med mig till jobbet i helgen. Recept finns här.
111216
Och nu har jag stått och blåst julmusik i klarinetten så jag tror jag kommer ha träningsvärk i hela ansiktet plus magen i morgon. Det märks att jag inte spelar så ofta längre, herrgud vad trött jag blev! Och min stackars läpp ska vi inte ens prata om..

Jag undrar förresten var min pojkvän håller hus. Fast helt ärligt orkar jag nästan inte ens bry mig, jag bor nästan ensam ändå, förutom på natten. Det blir bra när jag har en kanin, då kommer det alltid att finnas någon hemma som väntar på mig :)
111115

Postat av: Britt

Vad duktig du är gumman.

2011-12-17 @ 18:16:20
Postat av: Frida

När ska du spela på pappas jobb?



Dem ser goda ut, bakar du såna till mig nu när jag jobbar?! :D



Haha byter du bort din pojkvän mot en lurvig liten bebis? :P

2011-12-18 @ 20:01:33
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: