Dagens..


Det här är min nya kategori, Dagens... Det kan vara precis vad som helst; dagens tips, dagens outfit, dagens bild, dagens citat, dagens fråga, osv. Haha, vad lätt jag gjorde det för mig va? :P

Just nu vet jag dock inte vad som har hänt med mig, det känns som att mitt "blogg-sinne" har försvunnit.. Om jag hinner kanske jag slänger upp en dagens out-fit sedan innan jag drar till jobbet, dom sa till oss igår att vi skulle ta på oss fina kläder idag (min fråga: är vi inte fina nu?), eller mer kläder som ser "proffsiga ut" (t.ex. kavaj) för att få rätt känsla, som att det är vi som äger företaget och det här är bra! Får se vad min garderob har att erbjuda, någon kavaj har jag iaf inte..

Postat av: Millah

Grattis Anna!

Du har vunnit en tävling i min blogg:

http://millahoman.blogg.se/2011/february/tavling-ljus-1.html



Maila vilket ljus+kontaktuppgifter till:

[email protected]



Kram // Millah

2011-02-09 @ 12:24:58
URL: http://millahoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: