Every day with you is so complicated

Nu har jag varit och handlat lite, det började bli ganska tomt i kylskåpet men nu är alla nöjda och glada! Förutom plånboken kanske..
Jag är lite extra nöjd för jag har fått besked från Kronofogden och Lindorff (3's "ombud" eller vad man ska kalla det; det 3 vill säga till mig, säger dom till mig) att ärendet med 3 äntligen är avslutat! 3 tog tillbaka sin ansökan efter att dom fått sig en utskällning från min pappa (han är bäst♥) för att dom hade skickat mig till kronofogen pga. att jag inte betalat räkningarna som jag har fått för ett skitabonnemang som jag inte ens har använt!
tack för det och vi hörs aldrig igen! Vill aldrig någonsin mer ha med 3 att göra, och ska jag ge er ett enda råd i livet - (låter som jag är 100 år gammal..) bli inte kund hos 3!

Jag har inte bestämt mig än för vad min nya kategori kommer handla om, men idag lägger jag ut "dagens outfit" bara för skojs skull, för att prova lite :) Så såhär ser jag ut idag (hade jätteproblem med att få till en bra bild, därav lite suddigt och så.)

Linne från Cubus
Kjol från Åhléns
Tröja från H&M
Leggings från Cubus

Nu ska jag slänga ihop lite lunch/middag innan jag drar iväg till Götet för att jobba!

Postat av: Louise

sv: ska se om jag kommer på något! Kram

2011-02-03 @ 14:24:55
URL: http://myanything.blogg.se/
Postat av: Frida

Va hamna de hos kronofogden? Hur löste pappa de? (Du kan svara via mail om du vill)



Snygg kjol hur mycket kostar den? Vad är de för material? Jag skulle vilja ha något sånt..

2011-02-03 @ 21:28:08
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: