What did you say?

Tillbaka från promenaden, ska snart sätta igång med lite middag. Blir ensam ikväll, Fadde är och hjälper sin kusin att flytta, men jag hoppas att det inte blir jättesent, vill ju inte ha fredagsmys ensam!


Kul att se solen gå ner när man inte ens har sett att den varit uppe!

Tänkte bara ta upp en sak jag har tänkt på också. Jag har märkt, när jag läst bloggar, att folk i största allmänhet har svårt att stava till ordet förkylning. Det finns såklart undantag (som jag.. Och några till..) men så nu tänkte jag göra det klart EN GÅNG FÖR ALLA! Det stavas F-Ö-R-K-Y-L-N-I-N-G och inte F-Ö-R-S-K-Y-L-N-I-N-G eller vad för konstiga stavningar man nu kan tänkas hitta på.
Svårt?
Tänk att kylning kommer från ordet kyla, och jag hoppas att ingen stavar kyla med s (skyla) för det betyder något helt annat. Så.. Skärpning!

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- Tycker inte jag heller ^^ men hon brukar aldrig ha smink ;) ibland brukar jag stayla henne lite ;)

2011-02-25 @ 17:39:49
URL: http://bubblesfun.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Tack så jätte mycket för stödet! Det ska det göra :) Kram på dig! Jätte fina bilder förresten :)

2011-02-25 @ 18:01:47
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Frida

Just fan de är fredag, jag hade helt glömt de. Jag borde ju sitta och kolla på Let´s dance nu ju hehe. Får kolla reprisen eller nått, tack för påminnelsen :P

2011-02-25 @ 20:36:14
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: