I followed the voice you gave to me, but now I've gotta find my own

I just got fired!
Eller ja, man får väl inte sparken från en provanställning men dom tyckte inte att det var något för mig. Känns både bra och dåligt.. Självklart känns det inte så kul att misslyckas, men jag är ändå glad att dom inte lät mig fullfölja den sista veckan av provanställningen om dom redan ser att det inte passar mig. Jag har ju redan "slavat" för dom i en vecka utan att tjäna något, och något som dom sagt till oss ett flertal gånger under veckan; våran tid är också dyrbar. Nu får jag mer tid att plugga till provet på lördag, vilket jag behöver och jag får också mer tid till att söka andra jobb, som jag också behöver och har tänkt göra men helt enkelt inte haft tid med.

Och en sak till, på måndag är det ju, som ni förhoppningsvis känner till, alla ♥-ans dag! Fadde hittade för ett några dagar sedan ett kort som jag gav till honom när vi träffades ett par dagar efter alla alla ♥-ans dag för två år sedan, då hade vi som kanske bekant ett distansförhållande och hade ingen möjlighet att träffas på självaste kärleksdagen! I kortet som han fick då, när jag kom till honom veckan efter, hade jag skrivit: Mitt hjärtas dag är idag, i morgon, på fredag, lördag, söndag, och alla andra dagar med dig!
Nu tänkte jag; I'll keep that in mind and go to work on monday, men nu får jag spendera dagen med min älskling ändå! ♥ Och då ska jag se till att göra dagen tills något alldeles speciellt!

Nu ska jag steka pannkakor, hade redan gjort färdigt pannkaks-smeten så jag skulle få i mig någon middag idag när dom ringde, så det får väl bli lunch istället. Har saknat att laga mat till min älskling, det är faktiskt inte alls kul att göra mat till sig själv..

Postat av: Claudia

okej, nej men oj så tråkigt :( kul för just måndagen men inte kul i längden att bli av med jobbet :/

2011-02-10 @ 13:51:06
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: