It's our God-forsaken right to be loved

God morgon tänkte jag säga, men kollade på klockan och insåg att det inte riktigt var rätt. Var gör ni en dag som denna? Jag ska strax fixa mig och dra ner till stan, ska slå på stort idag och promenera istället för att ta bussen! Har lite ärenden att uträtta i stan, har bl.a. fått i uppdrag av Fadde att gå på biblioteket och hitta en bok till honom som han kan tänkas tycka om. Ska se om jag hittar något som kan övertyga honom om att det är roligt att läsa! Ska även låna Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, igen. Hoppas på att hinna läsa klart den den här gången innan jag måste lämna ifrån mig den. Tredje gången gilt!

Hoppas ni får en underbar dag!

Postat av: Millah

Hejsan jag tänkte bara om du har fått hem din vinst som du vann hos mig? :) Kram // Millah

2011-02-24 @ 13:21:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: