No one else can speak the words on your lips

God morgon! Snön vräker ner ute och det känns toppen! Verkligen inte.. Vad är det här? Jag hade nästan lyckats förtränga hur mycket vinter det faktiskt var här i Uddevalla, men nu kommer det igen! Kanske lika bra att jag inte har någonting som tvingar ut mig i tågtrafiken..

Jag tänkte be er om lite tips! Jag och Fadde har tänkt att gå på bio på måndag, men vet inte vilken film vi ska se! Min låtsasfru ska ha smygpremiär på alla hjärtans dag, och jag ville se den, men jag hittar inte hur man bokar biljetter!
Uddevallas biograf är inte så stor, det här är filmerna som finns att välja på på måndag:
  • Meet the parents: Little Fockers
  • Svinalängorna
  • The tourist
  • Änglagård (tredje gången gillt)
  • Åsa-Nisse: Wälkom to Knohult
Är det någon som har sett någon utav dessa filmer? Vi är inte så mycket för svenska filmer, så egentligen är det bara Meet the parents: Little Fockers och The tourist kvar. Vilken skulle du välja?

Jag försöker komma på något speciellt att göra för min älskling på måndag, förutom bion då men den är det han som bjuder på! Ska fixa en love-playlist på Spotify, komma på någon god middag, och någon överraskning! :) Men så måste jag plugga också!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: