Stumbling the words on the back of my tongue

Hej hej! :) Kom för en liten stund hem ifrån Göteborg, har haft tenta i fonetik! På en lördag, ja jag vet! Känns verkligen som att dom straffar oss när dom lägger omtentan på en lördag, som om det inte vore nog med att behöva göra om skiten! :P 
Det var faktiskt en hel del som var exakt samma sak som på förra provet också några grejer som var nästan likadana och några som var helt nya. Men jag kände nu iaf att jag kunde formulera mig lite bättre, så jag hoppas att det blir ett Godkänt och sen är jag helt färdig med kursen!

Snart är det dags för melodifestivalen! Sa till Fadde i morse att det säkert skulle vara jättemycket folk i Göteborg idag, eftersom det är där det händer ikväll! Och jag hade rätt.. Kollade iaf igenom startfältet tidigare idag, och det är väldigt många idoler med i år såg jag. Bl.a. Loreen, och jag bara undrar, vad har hon gjort? Minns henne som en väldigt söt och fin tjej, men jag kände inte alls igen henne, och kan inte ens se att det är hon nu när jag vet det..

Same girl?

Hoppas ni haft en bra lördag och får en fortsatt mysig kväll! :)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag håller helt med dig om Loreen! :S Vafan har hänt liksom ...

2011-02-12 @ 20:30:38
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Haha nä men vad kul! Älskade också Darin, gillar honom fortfarande men är kanske inte lika galen som jag var förut :D Så himla tråkigt med människor som ska trycka ned andra för att man gillar någon. Och just JB och Darin har ju båda fått gaystämplar och sånt, bara för att tjejer gillar dom.

Haha, kram! :)

2011-02-12 @ 20:30:40
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra idag då Anna så du blir fri från detta.



Samma tjej? ja man kan ju undra syns verkligen inte, fast det ser ut som hon har samma linne lika djupt skuret iaf.



Jo tack har haft en mys lördag med lilla frugan har varit barnfri då klara är hos kompisen.



Så en romantisk middag blev det.

På menyn Fläskfilè i Ädelost sås med potatisgratäng och ett glas rött.

2011-02-12 @ 21:05:25
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Loreen har inspirerats lite väl av fröken gaga tror jag!

2011-02-13 @ 09:08:00
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer :)

Är allt bra med dej annars? :)



Kram

2011-02-13 @ 13:28:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Frida

Kunde inte heller se riktigt att de var hon, snacka om förändring. Vad tyckte du om hennes låt då?

2011-02-13 @ 18:59:36
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: