I am amazed when I look at you

I look into your eyes, I'm lost inside your kiss
I think if I'd never met you, about all the things I'd missed
Jim Brickman - Love of my life

Nu har min älskling gett sig av till huvudstaden. Dom skulle egentligen åka klockan åtta ikväll, men det blev ändrat till halv sex istället. Synd, för jag trodde ju att jag skulle få lite mer tid med Fadde innan han skulle åka och maten var precis klar när dom ringde. Jag säger då det, planering och den släkten går inte riktigt ihop! Jag saknar honom redan men hoppas iaf att han får det jättebra ♥

Själv ska jag äta gott, kolla på film, läsa och pyssla om mig själv i helgen! Köpte ansiktsmasker på Kicks, det var 2 för 3 så nu har jag så det räcker ett tag! :)

Köpte Peel-off mask (innehåller gurka, citron och lime), mud mask (innehåller lera & mineraler från döda havet) & chocolate mud mask (innehåller kakao- & sheasmör).

Var på biblioteket också och lämnade tillbaka Hundraåringen, ville egentligen låna om den för jag hann inte läsa klart, men jag fick ställa mig i kö på den igen. Letade istället efter en annan bok att läsa så länge, tycker det är så svårt att hitta böcker där för det är så stort och finns så himla många jämfört med vad jag är van vid! Visserligen lyckades jag hitta två av dom bästa böcker jag någonsin läst (En sorts kärlek & Änklingen), men det var mest slumpen.. Eller kanske ödet? Men jag hittade hur som helst en bok som heter Kvinnor av Steinar Bragi.

"Eva Einarsdóttir flyttar hem till Reykjavik efter att ha bott i New York i många år. Hon har fått låna en lägenhet i ett hypermodernt höghus mitt i stan, men förstår snart att det är någonting som inte står rätt till. Trots att huset är utrustat med de senaste moderniteterna känner hon sig inte bekväm. Det är något klaustrofobiskt över hissen som går rakt upp i lägenheten, något märkligt med den övermålade branddörren och något obehagligt med konstverket som har formen av ett ansikte, en mask ingjuten i väggen.
Dagarna går och Evas tillvaro börjar mer och mer likna en surrealistisk mardröm. Hon är fångad i en glasbur, avskärmad från världen och ständigt bevakad..."

Tror den kan vara riktigt bra! Hoppas på det! :) Nu ska jag gå och baka, undrar om det blir kladdkakemuffins..?

Postat av: Frida

Ja de finns kladdkakemuffins, har recept på de :)



Du kan få låna en bra bok av mig om du vill när jag kommer, snart läst ut den. De har gått på 2 dagar ;)

2011-02-18 @ 19:38:38
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Nathalie

har du haft en bra fredag?:)

2011-02-18 @ 21:31:19
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas att din fredag var härlig! :-)

2011-02-19 @ 00:40:41
URL: http://martinalindens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: