Let him know that you know best, 'cause after all you do know best

Hej alla glada! :) Hoppas ni har haft en bra lördag än så länge! Själv sitter jag här hemma ensam och tråkar, Fadde stack iväg för några timmar sedan för att träna fotboll med sina kusiner, sen skulle dom planera sin resa till Stockholm som dom ev. ska göra om två veckor. Dom ska alltså till huvudstaden för att spela i någon kupp.

Jag har varit nere i stan och köpt choklad.. Fadde fick bjuda mig på choklad som kompensation för att han kanske inte är hemma ikväll, så för min del blir det melodifestivalen + Marabou mörk choklad (försöker iaf vara lite nyttig). Kan faktiskt erkänna att jag (redan) har fuskat med mina nyårslöften, men det är ju så svårt att ändra på sånt som man är van vid. Men, å andra sidan så läste jag att det är det kinesiska nyåret nu, så vi kan ju låtsas att jag är kines, så börjar jag från och med nu! ;)

Jag har bestämt mig för en ny kategori nu som kommer presenteras någon gång under helgen! :)

Lite bilder i väntan på bussen




Postat av: Kanie

Tack Anna!<3

Fast det är många som tycker det eftersom att jag inte tar för mig så mkt.

men det är bara så.



Har ni redan fått vårtecken!?`:O

shit!

haha.. Lucky you :)

2011-02-05 @ 18:01:42
URL: http://sunsetonbeach.blogg.se/
Postat av: en blogg bland tusen andra

Fina bilder :)

2011-02-11 @ 12:28:06
URL: http://kavajen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: