But that's how you feel, and I can't do nothing at all

Igår kväll/i natt fick jag en snilleblixt! Haha, nej då men jag fick en idé.

Jag skulle vilja göra den här fönsterbrädan till en myshörna! Göra det mjukt och skönt med filtar och kuddar där man kan sitta och plugga, läsa, filosofera eller något annat! Vet dock inte om den håller för att sitta på (så mycket, den har redan blivit sutten (haha?) på), men det skulle vara så mysigt! 
Den är nog större i verkligheten än vad den ser ut på bilden, iaf tillräckligt stor för att jag ska kunna sitta med utsträckta ben :) 

Jag märkte igår att jag råkat radera mailet från skolan med info om kursen jag ska läsa den här terminen (om allt går som planerat), lyckat! Men jag kan ändå se schemat online, och enligt det så börjar jag den 20 januari! Satt precis och kollade igenom schemat, och gissa om jag blev glad när jag såg att Hans namn inte dök upp en enda gång på hela schemat! :D Men jag blir lite ledsen när jag ser att grammatik finns med! Någon sa att man inte har grammatik i B-kursen.. Plus att vi har första tentan på Alla ♥-ans dag! Vad är det för stil?

Men sånt är livet, om jag har förstått saken rätt. Nu ska jag plugga lite och senare idag ska jag och Fadde leka! Jag har kommit på en "plugg-lek" så Fadde ska få hjälpa mig lite, berättar mer om det senare! :)

Här är förresten bilden på gårdagens vårväder! Smart som jag är så letade jag efter den på mobilen, fast jag tog bilden med min kamera! Idag är det inte lika fint väder, det regnar..

/Anna

Postat av: Kanie

Vad ska lilla Änna läsa då? :D

Själv ska man läsa på lärarprogrammet.. :)



Jaa, jag hoppas iallafall att 2011 kommer att bli ett bra år. Det låter som så.



Jag ska göra en så kallad GBP operation(Gastic bypass) :)

kram på dig!

2011-01-08 @ 13:45:02
URL: http://sunsetonbeach.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Det låter riktigt trevligt med en myshörna!

Fin blogg du har förresten, vackra bilder och så skriver du bra. =)

2011-01-09 @ 09:26:55
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: