I'd find a million ways to say I love you

Jag gick ut förut och kastade iväg den där störande mössan som låg utanför plus lite skräp, men pastan lät jag ligga kvar. Ja, jag vet. Vem fan kastar ut pasta från fönstret/balkongen?
Tycker det är ganska respektlöst faktiskt att slänga ut mat utanför någon annans fönster/dörr/uteplats. Okej om man bor på bottenvåningen och kastar utanför sitt eget, men dom som bor ovanför mig bor inte på bottenvåningen, för dom bor ovanför mig!

Tog mig iaf en promenad också.

Rosa himmel och (nästan?) fullmåne.

Fadde kom hem tidigare idag, han hoppade över träningen eftersom han har ont i foten, stackarn ♥ Men nu har vi ätit och mätta och glada! Gjorde pasta med kött och en jättegod ädelost-sås som jag hittat recept på här.

Kolla in den jättesöta 250-ml Cola-flaska i glas som man fick i 4-pack på köpet när man köpte en stor cola-flaska! :)
Och nej, vi dricker inte Cola varje dag. Tvärtom - vi dricker nästan aldrig läsk! Vet att det finns någon som oroar sig ;) ♥

P.S. Glöm inte trycka F5 för att se min nya design! :)

Postat av: helena

sv: jaha okej:D tack för tipset iallafall. Kollade där och de hade en hel del fina saker, fast inte så stort utbud men fint var det:)

2011-01-18 @ 18:40:25
URL: http://helenamichaela.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: