I'm growing up

Klockan är bara 11.12 och jag har redan varit och handlat! Så duktig jag känner mig. Snart ska jag sticka iväg till tvättstugan. Det blir en vuxendag idag, ni vet en sån dag när man städar, tvättar, handlar, lagar mat och såna där roliga vuxen-grejer? ;)

Jag vet att det kanske låter konstigt, men jag måste faktiskt erkänna att jag har längtat lite! Inte direkt efter själva jobbet, men efter att ha tid att göra det. Har känt sen jag kom hem att det har behövts städas här, men jag har varit för upptagen med att plugga. Men nu ska det blir rent och fint här och ljusstakarna och de andra julgrejerna ska plockas ner!

Postat av: PAM :)

allt bra?:)

2011-01-13 @ 23:08:01
URL: http://plima.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: