It seems like more than distance between us

Jag vaknade nyss upp från en liten tupplur i soffan! Är visst inte helt utvilad än, eller bara trött? Idag har jag och Fadde iaf varit och handlat, hade ingenting i frukostväg förutom bröd och smör, och det räcker inte så långt för någon som mig som älskar frukost! Behövde lite påfyllning på andra grejer också.

Vilket hemskt tråkigt väder det är här i Uddevalla! Ska det ändå vara vinter, så kan det väl var riktig vinter? Men nej, det ska töa, vara slaskigt och blött och snöa samtidigt.. Usch!

Om jag inte bloggar så mycket nu de närmsta dagarna så sitter jag troligtvis och försöker plugga, eller ja, jag borde iaf göra det!
Fredag den 7 jan: Omprov i Written Proficiency. Inget att plugga på, jag vet vad jag ska tänka på och det gäller bara att jag verkligen tänker på det för varenda ord jag skriver.
Tisdag 11 jan: Omprov i Text&culture. Det är ett rent helvete, mycket att plugga, men jag vet inte hur jag ska göra! Jag kanske är bra på att plugga, jag kanske är bra på att lära mig, men något jag inte är bra på är att sitta och läsa fakta och ta åt mig det, komma ihåg det och sedan kunna använda det. Jag ska försöka, men det kommer bli svårt. Får hoppas att jag har turen med mig!
Onsdag 12 jan: Tenta i Phonetics. Det är det jag kommer lägga största pluggenergin på. Skulle vara kul att klara något på första försöket, men det är riktigt svårt..
Wish me luck!

Ikväll ska jag och Fadde kolla på Moulin Rouge som går på kanal 8 kl. 21.00. Jag har faktiskt aldrig sett den men har hört att den ska vara bra, och Fadde hade sett den i skolan och ville se den igen :) Så det blir lite lill-lördagsmys!

/Anna

Postat av: josefine

allt bra med dig? :)

2011-01-05 @ 21:09:59
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Men din stackare :( Skönt du ej har sådana besvär länge. jo ja längtar inte direkt tills d ska börja :S

2011-01-05 @ 23:19:43
URL: http://junigirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: