From the end to the beginning

Här kommer en sammanfattning av min nyårsafton i bilder och lite text!
Såhär såg jag ut sista dagen år 2010. (Värst vad mina ögon såg blåa ut!)
Jag och min söta lillasyster!
Jag hjälpte Klara att fixa håret, hon verkade nöjd för när vi var färdiga och hon kollade sig i spegeln förlät hon mig för att jag "brände hennes hjärnceller". Haha :) Och hon är så söt i diademet hon fick i juklapp!
Min fina mamma!
Och skål med pappa!
Nyårsmiddagen! (Jag hittar på lite egna namn, vet inte vad allt kallas)
Förrätt: Bröd med ädelost, päron, salladsblad, vindruvor och sharon
Huvudrätt: Mördegsinbakad fläskfilé med spritsade potatismostoppar och sallad
Efterrätt: Cheescake med hallon och blåbär
Jättegott!
Resten av kvällen roade vi oss med att träna, Wii med andra ord!
Med ett litet uppehåll vid tolvslaget för att skåla med (alkoholfri) champagne!

Jag gick faktiskt ut och kollade på fyrverkerierna, det låter mycket men visst är det fint. Taket på huset går så långt ut så man ser inget från fönstret. Synd bara att dom är så dumma här i byn (eller är det så överallt?), dom smäller i tre timmar innan tolvslaget, och sen när det väl är dags skjuter dom i fem minuter och sen är det slut.

Jag hade iaf en mysig nyårsafton med familjen! Såg ni förresten när dom "räknade ut" på TV? Dom räknade fel ju.. Sen missade vi ändå 0:an för jag råkade byta kanal haha!

Gott nytt år på er!

/Anna

Postat av: Fia

vad fina ni var! och fint ni har dukat! Maten såg god ut. Ser ut som ni haft en bra avslutning på året. kul och spela på Wii, önskar er en god fortsättning på det nya året! Kram

2011-01-01 @ 20:41:39
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du var här gumman.

2011-01-01 @ 22:03:11
Postat av: Pappa

Tack för att du förgyllde vår jul och nyårshelg.

2011-01-01 @ 22:10:37
URL: http://macrill.blogg.se/
Postat av: Frida

Pappa såg ju ut att träna hårt :P



Emilia sa också de vad var de som gick fel med räknandet då? Ja hörde de din klant!

2011-01-01 @ 22:54:47
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vilken fin klänning du hade! :D

Gott nytt år på dig också (igen) :D



Det lät som om du hade en riktigt mysig nyårsafton. Om man säger såhär så var jag väl lite väl optimistisk med min beskrivning om hur trevlig min nyår var. Den var trevlig don´t get me wrong... men den var riktigt seg och inte sådär uberkul precis. Men men... det kommer fler nyårsaftonar.

2011-01-02 @ 00:13:42
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad mysigt du verkar ha haft det och vad fin du var!!

2011-01-03 @ 00:54:06
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: