"The girl that I do not call, must immediately return to your home, pack your belongings and go home"


Nu är det dags att packa väskan för att åka hem igen, eller bort. Vilket som nu är vilket. Hem till Fadde och bort från familjen. Har väldigt blandade känslor, för hur som helst kommer jag sakna någon. Men jag får försöka fokusera på det positiva, det ska bli så skönt att komma hem till Fadde för jag saknar honom så! Men jag har haft en riktigt bra tid här hemma hos mamma pappa med en mysig jul och nyårsafton! Så jag får försöka fokusera på det :)

Nu ska jag gå och umgås lite innan det är dags att packa ner det sista. Kul att sitta på ett tåg och snora hela natten.. Hoppas det inte är fullt, och att folk stör sig så mycket på mitt snorande att dom går och sätter sig någon annanstans så jag får mer plats ;)

Det blir iaf inget mer bloggande idag, så vi hörs nog i morgon! Ha det bra!

/Anna

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt=)

2011-01-04 @ 01:17:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

följ mig gärna på bloglovin <3

2011-01-04 @ 17:56:29
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: