Allting rullar på som det ska, det går bra nu!

Nu är jag hemma från jobbet och sitter och mumsar på lite äpple och russin! Det har varit en lugn dag på jobbet idag, väldigt varm dag dock! Men jag klagar inte på värmen, verkligen inte! Det är bara så tråkigt när man inte får njuta av den.

Känns som att allting flyter på väldigt bra just nu. Jag har kollat vad kurserna jag har sökt till hösten innehåller (ja, jag kollade det först nu, haha) och jag är väldigt nöjd med mina val, (förresten, kan man läsa två stycken kurser som är på 25% och distans samtidigt? Någon som vet?) jag har pratat med chefen idag och om jag vill så är mitt jobb som timvikarie till hösten bara ett telefonsamtal bort, och det vill jag ju, för jag ska ju spara pengar till utbildning och lite så..
Sen så råkade jag repa en utav kommunbilarna i måndags (ooops!) men det finns ingen som "dömer" mig för det. Alla säger bara att det inte är någon fara, chefen sa att hon bara blir arg om ingen erkänner, men det gjorde jag ju, och alla andra sa att det bara var en tidsfråga innan det skulle hända på just det stället, so no hard feelings! Med andra ord är allting skitbra just nu!

Men så fyller jag ju snart 20 år! Jag förstår inte vad som har flugit i mig, jag har aldrig haft någon åldersnojja eller tänkt så mycket på det här med ålder. Men nu helt plötsligt får jag nästan lite "panikkänslor" för att jag fyller 20! Herregud, det är ju egentligen ingenting. Dessutom är jag en utav dom yngsta på jobbet! Jag måste sluta med dessa fjanterier..
110706
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: