He says that he's gonna change, just to do it again

Nu är sommarvärmen tillbaka! Självklart är den det, det kommer säkert bli en superfin helg bara för att jag ska jobba! Men jag är ändå glad, det har varit så kallt och regnigt de senaste dagarna, men idag blev det närmare 30 grader och jag har fått sitta ute i solen och njuta ett tag.
Synd bara att man har en granne som ska sitta ute och förgifta luften hela tiden (genom att röka). Är så otroligt trött på det nu! Jag vill inte att någon ska ta illa upp, men jag bara undrar, vem ger rökare rätten att förgifta luften för alla andra? Varför ska min granne bestämma när jag ska kunna sitta ute och få frisk luft och inte? Dessutom kommer det in genom ventilationen också, för av någon konstig anledning blåser det alltid hitåt, så när jag är hemma känner jag lukten varenda gång hon röker..

Ja ja, nog om det. Just nu sitter jag och mumsar på en Marabou Cooklie, förutom elvispen (och en annan grej som jag visar någon dag) fick jag ett paket Marabou Mjölkchoklad Cookies och ett paket Marabou Schweizernöt Cookies i present av mormor. Haha, hon hade slagit in dom lite för skojs skull :) Och som de flesta säger om dom; farligt goda!
110716
Källa
Snart ska jag sticka iväg till jobbet! Hörs i morgon! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: