If I bought it, then please don't touch

Hej hej! Jag jobbar och sliter! Nej då, jag sliter faktiskt inte alls så mycket. Det är så otroligt lugnt på jobbet om dagarna att det är tråkigt, haha.

Just nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma, ska åka ner till stan snart och möta upp henne. Jag har förresten tackat ja till båda kurserna jag blev antagen till, för man ska ju ändå registrera sig sedan så jag har ju tid att ändra mig. Ska läsa igenom kursinnehållet några gånger till och försöka bestämma mig!

Nu måste jag åka och hämta min gäst (som ska hämta mig med bil i stan, haha). Hörs i morgon!
110418

Postat av: Therése

SV: Tack så hemskt mycket! Du anar inte hur mycket dina ord betyder för mig! Det värmer verkligen! Jag förstår bara inte vad det är jag gjort för fel som ägare, om det är något... Förhoppningsvis håller sig mina de andra marsvinen sig friska länge nu. Tack igen, och det är du som är underbar som är så otroligt omtänksam! Kram på dig <3

2011-07-18 @ 22:04:21
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: