If you've got a little bit heart in you, can you please explain?

Hej! Då var man igång med jobbet igen, känns som att man aldrig varit ledig.

Idag har jag tagit farväl av mina "Herkules-sandaler" (jag glömmer fortfarande alltid bort vad dom egentligen kallas..) Direkt när jag kom hem från jobbet idag letade jag upp kvittot på dom åkte ner till stan igen. Dom trillade nämligen isär idag, bokstavligt talat. Sulan har varit lite lös där fram ganska länge, men såhär blev det nu:
110713
Ska en sko se ut såhär?

Svar: Nej. Hela sulan där bak har ju liksom lossnat, så jag fick pengarna tillbaka. Köpte dom för nästan exakt ett år sedan för jag blev så j*vla less på alla förbannade skor som bara skavde överallt. Dom har varit jättebra, men nu måste jag gå och hitta ett par nya skor..

Den här påsen hade vi förresten med oss hem från Götet igår:
110713
Och påsen talar sanning! Vi köpte en hörnhylla till badrummet för att ställa eltandborstarna på, det blev perfekt!
110713
Nu ska jag fixa inlägget med bilder från Liseberg och Slottsskogen! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: