Out of words..

Hej! Jag ber om ursäkt för den låga uppdateringen och de få men tråkiga och bildlösa inläggen. Känns inte som att det finns så mycket att skriva om när jag jobbar, vilket jag ska göra även ikväll.

Idag har jag varit i stan en sväng och träffat en vän. Fick med mig ett gäng hårnålar hem och Spotless Overnight, som jag shoppar va!? Haha. Nej, men hårnålar.. Allvarligt talat, var tar dom vägen? Dom går åt som smör i solsken, nästan i alla fall..
110704
Spotless overnight "Appliceras på kvällen direkt på finnar och orenheter". Den ska torka ut finnarna medan man sover, hoppas den fungerar!
110418

Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-05 @ 17:42:16
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: