The only way her heart will mend is when she learns to love again

Hej! Idag har jag varit himla duktig känner jag nu, har precis städat färdigt och satt mig för att varva ner lite. Men vilken tid det tog! Jag började vid halv tre, haha. Har dock tagit lite pauser här och där, men ändå, fyra och en halv timme? Så stor lägenhet har jag faktiskt inte..
Men av någon anledning gick jag in i klädkammaren det första jag gjorde och tänkte "jag kan ju börja här". Så tog jag och la alla skor som låg lösa, och som inte används nu, i skokartonger. Märkte även alla kartonger så man slipper öppna alla när man letar efter ett par skor :) Så grejade jag lite mer där inne så vips hade det gått en timme. Sen har jag dammat, dammsugat, torkat golven, och städat toan. Visst är jag duktig!? :)

Nu ska jag gå och laga mat, mycket mat så det räcker till att ta med till jobbet i morgon också, till både Fadde och mig. Han jobbar lite nu som "vikarie" för sin bror. Jag förstår inte hur han orkar, det är verkligen helt galet det dom gör, tycker jag. Men jag vet inte om han/dom vill att jag skriver om det så..
110705
110418

Postat av: Anonym

<br />

Jag jobbar med kretskort :)

2011-07-05 @ 21:29:19
URL: http://sanna123.blogg.se/
Postat av: Yohanna

SV: Ja visst är han fin? :)



Tack så mycket för din röst, en länkning kommer! Allt bra idag? :)

2011-07-05 @ 22:09:14
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Hihi tack så mycket :)

Ja förstår det. Just nu känner jag mig faktiskt ganska ensam om att bråka med mina föräldrar (så mycket som jag gör). De flesta av mina vänner bråkar väldigt sällan med sina föräldrar, och de brukar oftast säga att det är för att dom brukar lyckas stänga inne ilskan och bara låta det vara... Vilket jag har väldigt svårt för. Hehe... Men som sagt, skippade trotsåldern som liten och har dubbelt av den nu ;)



Godnatt! :)

2011-07-05 @ 23:28:20
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV: Det är helt sjukt! Om det nu stämmer :/

2011-07-06 @ 11:15:39
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: