Time for vacation!

Hej! Nu är jag hemkommen från jobbet. Har varit så väldans lugnt och skönt de senaste dagarna så det känns som att snart brakar väl helvetet loss, eller nåt haha! Såhär bra kan man väl inte ha det utan att det snart händer något dåligt? Eller kanske, vi får hoppas att man kan det.
Fick lite beröm idag också, för att jag repade bilen. Haha nej då, jag fick höra av några utav ordinarie personalen att dom tycker jag är så duktig ute hos vårdtagarna, känns verkligen jättekul! :)

Men nu har jag semester, vissa får fyra veckor men jag får fyra dagar. Så jag tänker faktiskt ta semester från bloggen också. Vi ska hitta på massor utav roliga grejer de här dagarna, så jag kommer att ha jättemycket att skriva om när jag kommer tillbaka till bloggen, vilket blir antingen på kvällen den 12:e eller den 13:e. Så see ya!
Och ha en trevlig helg! :)
110630
110418

Postat av: Therése

SV: Tack så mycket! Dock blev det tyvärr inte sådär super underbart som jag hade hoppats på, mer som ett helvete för att vara ärlig, vilket du säkert förstår när du läser bloggen.



Väldigt fin bild iaf! Kram :)

2011-07-13 @ 15:40:02
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: