I'm not the guy to help you reach the dream

Sitter framför datorn och känner att jag håller på att somna, bra! Haha, är helt borta och sitter bara och glor rakt fram utan att egentligen göra något. Man kanske skulle gå och lägga sig nu? Lite väl tidigt men det skulle faktiskt vara sjukt skönt!

Jag skulle egentligen jobba kväll i morgon, men en kollega ville byta sin dag mot min kväll och någon gång i morgon eftermiddag/kväll kommer Frida hit, så då kan jag vara hemma när hon kommer istället så det passade mig ganska bra också. Dessutom får jag sluta halv två i morgon då för att timmarna ska stämma! Yeay! :D

Annars så sitter jag och funderar lite på vilken utav de två kurserna jag har blivit antagen till som jag ska välja. Skickade nyss iväg ett mail till högskolan och frågade om någon av dom är mer eller mindre lämpad om man vill rikta in sig på inredning i framtiden. Hoppas att dom ger mig ett bra svar! :) 

För att inte ge er ett tråkigt, bildlöst inlägg, så lägger jag upp en bild ifrån helgen i Göteborg, när vi firade min födelsedag lite smått med rulltårtsbakelse med, som ni ser; grädde, choklad och jordgubbar!
110710
Mums! :D
110418

Postat av: Fia

Vad mumsigt rulltårtan såg ut! :)

Haha, ja vet inte varifrån dessa musklerna kom, Edwin har likadana :D Hoppas de sitter kvar länge. :D

De kanske tränar i smyg ;) kram

2011-07-18 @ 15:31:01
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Inredning låter ju awesome, Karro som jag bor med utbildade sig ju precis till kommunikatör, det är sånna som inreder butiker och skyltfönster o sånt :)

2011-07-18 @ 18:48:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: