Itchy, itchy

Just nu sitter jag och försöker greja en uppdatering till mobilen. Har förstått att det kan vara bra att göra det ibland och jag har ju haft min mobil i snart ett år utan att uppdatera den.

Medan jag väntar så kommer lite onödig info.. I söndags när jag vaknade hade jag runt 8 myggbett, alla på vänster ben, från knät och nedåt. Och jag förstår verkligen inte hur det kommer sig, för jag satt ute i kanske 10 minuter i lördags, med långbyxor. Så hur gick det till? Och varför är alla där!? Det kliar hur som helst sjukt mycket så jag tror jag blir galen snart!
110418

Postat av: Fia

Tack! Hade en riktig trevlig dag igår! :) Jobbigt med myggbett, det är det enda negativa med sommaren. haha. Kramm!

2011-06-15 @ 09:57:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: