Knock-out!

Jag sitter här invirad i en filt och näsan bara rinner. Funderar mig på att gå och ut sätta mig ute lite, vi har ju fått utemöbler nu. Två stolar från mormor, och ett gammalt bord från morfar, plus ett parasoll från pappa :) Termometern (som mamma & pappa också köpte) visar visserligen bara på 16.4 grader, men jag får väl klä på mig lite. Känner att det kanske skulle vara bra med lite frisk luft i min sjuka kropp!

Haha, jag måste bara berätta. Jag och Fadde har börjat "bråka" lite om vem som ska sova var i sängen, han tycker att vi ska byta plats men det tycker inte jag. Jag sov ytterst från början, men när han skadade sitt knä i våras gick jag väl lite motvilligt med på att byta plats för att han skulle få ha sitt onda knä i ytterkanten. Hur som helst så trivs jag innerst nu och vill ha kvar den platsen, men Fadde vill som sagt att vi ska byta. Så häromdagen, i torsdags tror jag det var, så kastade vi oss båda två i sängen för att komma först till min plats, så skallade vi varanda! Och det roliga var att båda två slog sig på exakt samma ställe; på ena ögonbrynet. Jag har fortfarande jätteont när jag rör vid det men för Fadde hade det gått över.. Haha, han är väl mer tjockskallig än jag ;)
110611
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: