My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with

Hemma från utbildningsdag nr 2. Själva utbildningen idag har varit dötråkig! Jag klarar inte av sånt när man bara ska sitta still på en obekväm stol och lyssna på någon som pratar, för jag har så lätt för att somna i såna situationer! Förmiddagen var tråkig, eftermiddagen var olidlig! Herregud jag trodde jag skulle dö på fläcken så tråkigt var det! Dom som pratade var så tråkiga och berättade så långsamt, och dom berättade såna simpla saker som att handtagen på rullstolen är för vårdaren, att sängen går att höja och sänka (både huvudändan och fotändan, och hela sängen!!!) att liften går upp och ner.. Haha det låter överdrivet, men det är det inte. Tillslut bröt alla bara ihop och skrattade, för det var så löjligt..

Men annars så har dagen varit bra, skönt att träffa lite folk! I morgon blir det en halvdag på räddningstjänsten, och sedan ska jag jobba på kvällen.
110614
En bild från stan som jag tog (med mobilkameran) på vägen hem. Ser ju jättesmart ut att spärra av det mest trafikerade övergångsstället i stan..? Såg inte att dom höll på att greja med något heller..

Vill passa på också att säga GRATTIS till min vackra svägerska Fia som fyller år idag! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: