Oprah Winfrey Show

Jag sitter och kollar på Oprah Winfrey Show, och just det här avsnittet har jag sett en gång förut men jag måste säga att det är kanske den mest fruktansvärda men samtidigt underbara berättelse jag någonsin hört!

Det handlar om en mamma & pappa med 3 barn, två flickor och en pojke. En dag åkte mamman, barnen och barnens mormor ut på utflykt, på vägen hem fastnade dom i en bilkö och plöstligt kommer det en lastbil med 18 000 ton last och kör rakt in i deras bil, i 90 km/h.

Barnens mormor klarade sig bra, men inte de andra. Mamman kördes till ett sjukhus, de två äldsta barnen till ett annat, och den minsta flickan till ett tredje. Alla tre barnen dog. Fruktansvärt!

Det underbara med historien är, att nästan exakt 1 år efter olyckan blev de föräldrar igen. Och helt fantastiskt nog blev det tre stycken; en pojke, och två flickor!

Man gråter av både glädje och sorg, vilket mirakel!
110418

Postat av: Claudia

tack tack =)

2011-06-15 @ 21:04:01
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: