Seasons

Samma plats, olika årstider
110616
Jag blir glad av att kolla på det här fina lilla bildspelet, för det är så härligt med grönskan! Samtidigt hugger det till i mig av obehag, för tiden går så otroligt fort så snart är det lika vitt igen..
110418

Postat av: Therése

SV: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir att mitt tips funkade för dig! Själv har jag försökt att avlägsna mig från alla sorters hudvårdsprodukter den senaste veckan för att se om det funkar bättre, och istället dricka massor av vatten.



Vet ännu inte om det funkar, men ska köpa vitamin B5 också, då jag hört att det fungerar jätte bra i de flesta fall :)



Rihanna är bäst! Vill på hennes konsert, frågan är bara om jag är villig att lägga mina pengar på den. Ska du på hennes konsert? :)



Tack ännu en gång för dina fina kommentarer! :D

Kramar! :)

2011-06-16 @ 23:30:51
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: