Then she says Te Amo, then she put her hand around me waist

Hej! Nu är jag hemma (hos Faddes föräldrar) efter 1 utav 2½ utbildningsdagar. Jag blev lite smått förvirrad i morse, för det chefen sa till mig att jag skulle på var förflyttningsteknik, men så frågade dom oss om vi var där för introduktion och alla andra sa ja.. Jag tänkte väl "ja ja okej, då går jag väl på det också då". Grejen var att förflyttningstekniken bara var en liten del av det hela, och det enda som kändes värdefullt och intressant faktiskt. Det var mycket som jag inte ens kommer att använda i mitt arbete men ja ja.. Jag har i alla fall haft en rolig dag, hittade två roliga tjejer och en "liten" kille (han tog studenten i år, det kändes litet..) som jag umgicks med så det har varit helt okej! :)

Nu blir det nog mat snart, skriver mer senare idag! Hoppas ni haft en skön måndag :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: