There's so much power in my name

Nu har jag fått i mig lite mat och varit duktig och diskat. Idag var en sån där "noll-inspiration-vad-ska-jag-äta-dag", ensam hemma är jag också för Fadde är på träning. Men jag hittade ett recept på en lättlagad middag som jag provade, Penne med bacon och kanel, och det blev jättegott! Recept finns här.

Funderar på att sätta mig i soffan nu och kolla på Sex and the city och mysa, kanske göra ansiktsmask. We'll see.. Hur som helst slänger jag in ett litet "bildkollage" som jag fixat med bilder på de fina pelargonerna (dom heter väl så?) som pappa planterade när dom var här. Om ni undrar varför dom är inburade, så är det för att hålla katterna borta från rabatten.
110623
Hoppas ni får en skön kväll! :)
110418

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ansiktsmask låter mysigt :D

2011-06-23 @ 21:50:21
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Jaså okej :) Hur länge har du tagit vitaminerna? Jag lyckades svälja dom ändå, super enkelt när kroppen väl vant sig! Skulle självklart kunna lägga upp en bild. Det kmr senare i veckan!



Det är min andra dag med användningen av vitaminerna, och har redan dosen på 10st, vilket motsvarar 10 000 mg. Helt sjukt, och det står på burken att man inte bör överskrida rekommenderat intag (vilket är 1 tablett, haha). Men vad jag hört så kan det inte ge några biverkningar så ;)



Jag har hört att många får problem när dom äter järntabletter, som tur är har jag sluppit undan det helt och hållet :) Ha en super bra midsommar! Kram på dig :) ♥

2011-06-23 @ 23:39:33
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilket fint kollage! :D

2011-06-24 @ 09:09:20
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: