Maybe there will come a day for us to find a way to find a way to let us meet again

Halloj! Nu är jag hemma, vi har varit hos Faddes föräldrar (as usual) också har vi varit ute och promenerat lite i det fina vädret. Jag försöker gå in ett par ballerina-skor som jag köpte för flera år sedan.
Djävuls-skorna kallar jag dom. Det var så att, smart som jag är (var), tog jag på mig dom där skorna för första gången en varm dag och traskade runt på Göteborgs gator hela dagen. Blåsorna under fötterna och skavsåren på hälarna efter det var inte skönt kan jag säga.. Sen dess har jag inte använt dom, men dom är ju himla fina så det är ju synd!
110625
Som ni ser så har jag ju strumpbyxor, så det har gått ganska bra fast det har skavt lite.
Strumpbyxorna köpte jag förresten för 39 kr på Åhléns, "Betty" heter dom. Tycker det är riktigt snyggt med tunna svarta strumpbyxor nu på sommaren! :)

Nu ska jag försöka fixa en ny bakgrundsbild till bloggen. Jag vill ha en mer somrig nu innan sommaren är slut!
110625
110418

Postat av: Sanna

Sv: Visst är han :)

Nej, det är min pappas kompisars barn :)

2011-06-26 @ 16:22:12
URL: http://sanna123.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Den betyder Drömmar :) Kram!

2011-06-26 @ 18:09:08
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV: Okej :) Mina tabletter innehåller dock 1000mg, haha det är därför dom är så stora. Men eftersom det funkar bra att svälja dom, så är det skönt att slippa ta 20. Halverar liksom den "rekommenderade" dosen :)



Oj vad jobbigt att det var så kämpigt med järntabletterna. Glad att jag slipper det, för japp, jag tar dom varje dag. Nu två ggr om dagen, förut var det fyra, vilket var en aning mycket, hehe. Kram kram! :)

2011-06-26 @ 18:11:41
URL: http://theresehyden.com
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja, det är riktigt synd. :/ Men jag fattar inte att jag av alla ska få skulden för bristen av kommunikation mellan mig och dom jag menar. Tycker att dom borde förstå mig. Det är mycket på gång just nu i min lilla hjärna och jag prioriterar ju såklart mamma och pappa först och främst. Hör jag av mig till nån så är det ju dom liksom.



Nu har jag föresten läst ikapp lite i din blogg. :P Har missat en del inlägg för att min dator typ har segat ihop varenda gång jag försökte komma in på din blogg :P

2011-06-26 @ 21:19:07
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: