Do you have a clue? My heart belongs to you..

110628
Idag har det varit riktigt varmt och skönt! Redan vid nio när jag vaknade var det 20 grader varmt, och därifrån gick det bara uppåt och termometern har stått på över 30 grader större delen av dagen. Vi åt frukost ute idag, så himla underbart! Dessutom har jag tagit årets första dopp! Det blev ju i havet då, för det finns inte så mycket att välja på här. Egentligen gillar jag inte att bada i havet, men saltvatten ska ju vara bra för håret och så länge man slipper brännmaneter och kallsupar så går det bra! Det var dessutom riktigt härligt!
110628
Badplatsen
Idag var det en perfekt dag att vistas vid havet, eftersom det var så varmt så det fläktade skönt. Underbart med varma vindar!
110628
Hehe :)
När jag hade badat färdigt åkte jag bara hem, lagade lite mat och sedan åkte jag ner till stan igen och köpte glass och satte mig vid hamnen en stund. Kommer strax ett inlägg med lite fler bilder.
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: