There are times I can leave my heart wide open

Nu har jag tillbaka här igen efter långhelgen. Det var så att vi hade min älskade mamma, pappa och lillasyster på besök ♥ Det kan ju vara lite riskabelt att skriva ut på Internet att man lämnar huset tomt i några dagar, därför ville inte mamma att jag skulle skriva det här. Hur som helst har jag haft en underbar helg tillsammans med familjen (fast jag önskar att långhelgen kunde vara lite längre).

Jag sammanfattar lite kort vad vi har gjort..
Dom kom i torsdags, då fikade vi lite här hemma sedan åkte vi hem till Faddes föräldrar dit vi var bjudna på middag. Jag började dock jobba halv fyra så jag hann bara äta sedan lämnade jag familjen där tillsammans med Fadde och hans familj.

I fredags
åkte vi till Café Strandpromenaden, som en utav mina kollegor tipsade om, och tänkte luncha/fika där men det blev glass för hela slanten. Sedan blev det en spontan resa upp till Tanum och morfars sommarstuga. Morfar och hans Monica bor mer eller mindre där, så vi åkte dit och grillade med dom.
Detta var enda dagen jag tänkte på att fota, så här kommer några bilder:
110603
Älskade lillasyster ♥
110603
110603
På Café Strandpromenaden
110603
Utsikt från caféet
110603
Älskade mamma ♥
110603
Mobil-nördarna! ♥
110603
110603
Morfars stuga

I lördags åkte jag, mamma, pappa & Klara till Torp. Medan mamma och pappa letade efter lite grejer till mig som kan behövas här hemma, så följde jag med Klara och shoppade på H&M, hon hade presentkort som hon skulle använda men hon ville inte bjuda mig på några kläder, hehe. När vi kom hem lagade jag middag (med hjälp av mamma), Kyckling med sambal oelek blev det.

I söndags jobbade jag dag, så då passade familjen på att åka ner till mormor och Ikea i Göteborg för att hämta/köpa lite grejer (har fått en del påfyllnad här i lägenheten nu, det kommer förmodligen bilder på det mesta så småningom) och sedan när jag slutade hämtade pappa mig, så hämtade vi Fadde som hade spelat match, också åkte vi hem och åt middag.

Igår var det dags för dom att åka hem igen, mormor kom hit med tåget från Göteborg för hon skulle åka med dom hem, så hon fick ju komma hit också och kolla hur vi bor. Hon hann dock inte vara här så länge innan dom skulle åka. Sedan på kvällen jobbade jag.

Måste tillägga också att varje kväll (utan torsdagen) spelade vi Bubblan, ett kortspel som Klara lärde oss och vi hade jättekul :) Synd bara att tiden ska gå så förbaskat fort! :/ Men tack för den här helgen ♥

Idag har jag jobbat, och ska göra det onsdag, torsdag och fredag också så det blir 6 dagar i rad. Känns jobbigt men det gäller bara att se till att få tillräckligt mycket sömn, vilket jag inte fick i natt så jag kommer förmodligen somna i soffan så fort jag lägger mig där. :)
110418

Postat av: Frida

Hahaha vilka nördar dom är!! :D

2011-06-07 @ 18:54:16
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Tack gumman för en trevlig vistelse hos dig. :) Älskar dig. Puss o kram

2011-06-07 @ 21:23:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: