You better let go

Var tog solen vägen? Plöstligt blev det alldeles mörkt och kallt.. Verkar tyvärr som att regnet är på ingång. Lite tur ändå för mig, för hade det varit en perfekt "strand-dag" hade jag vägrat tvätta, vilket jag har gjort nu.
Jag och Fadde som tänkte promenera ner till stan när tvätten var färdig, men så blir det nog inte.

Nu har jag i alla fall suttit och lagt in alla bilder jag har på datorn i mappar efter månad och år. Lika bra att göra det nu innan det är alldeles för många bilder för att orka ta tag i det. Men jag tror jag ska skaffa mig en extern hårddisk, så jag slipper ha allt på datorn..

Ja ja, nu ska jag springa iväg och hämta kläderna i tvättstugan! Bild på gårdagens fynd kommer som lovat senare idag! Ciao!
110418

Postat av: lil' babustyle

sv: Minns inte vad jag gav för tips, men det är lugnt :D

2011-06-30 @ 19:28:28
URL: http://babustyle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: