You say things like you don't give a f*ck

110619
Jag tycker den här bilden sammanfattar min dag ganska bra. Jag har jobbat, kört bil hela dagen. Hade hoppats på en lika lugn dag som igår, men vi hade väl inte riktigt turen med oss idag. När 2 av 3 bilar är trasiga är det illa.
Sen så ser ni ju bara vädret, jag överdriver inte när jag säger att det har regnat hela dagen. Vindrutetorkarna har gått för fullt! Fast jag tycker det är ganska mysigt att åka/köra bil i regnet, bara det att det kan bli väldigt farligt om det går fel..

Så ska jag vara duktig och laga mat idag också.. Fast jag vet inte när Fadde kommer hem, den stackarn är ute och spelar fotbollsmatch! Själv peppar jag mig själv för att orka genom att tänka på att i morgon är sista dagen jag måste gå upp tidigt, sen får jag ta igen min sömn!
110418

Postat av: Therése

SV: Tack så himla mycket! Gud, känns som om det enda jag skriver här är tack, tack och ännu mer tack :D



Att låna en kanin låter som en bra idé! Det kanske finns ställen som söker jourhem för kaniner, så då gör du något bra samtidigt :)



Hihi yes jag tar mina egna foton, väldigt kul att du gillar dom! :D Kram på dig! <3

2011-06-19 @ 19:21:35
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Mamma

Trist med regn. Vi har haft hyfsat väder. Inte strålande sol dock men uppehåll o rätt så okey temperatur. Man får ju ta vad som bjuds.

2011-06-19 @ 20:25:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: