Your love is breaking the law but I needed a witness


TIPS!
Jag har genom åren provat så många olika produkter för att få ordning på min hy, t.ex. Neutrogena Visibly clear, Nivea Visage "Young" & MdFormulations är några utav de jag kommer ihåg, men ingenting har hjälpt.. Förrän nu! För lite mer än en månad sedan började jag använda dessa:
110614
Aco's spotless-serie
Och jag är så glad att jag äntligen har hittat något som faktiskt fungerar och ger en märkbar förändring! Det finns naturligtvis fler produkter i serien, men det fungerar jättebra med endast de här två, i alla fall för mig.
110614
(Så ofotogenisk jag är då..)
Jag vet att min hy fortfarande inte är perfekt, men det har blivit otroligt mycket bättre den senaste månaden, och Spotless-serien är något som jag verkligen inte kan göra annat än att rekommendera!

Bara ett litet P.S som inte har med saken att göra, jag är sjukt trött på mitt hår nu! Känns som att jag har haft samma frisyr i hela mitt liv! Tror jag ska gå till en frisör och be henne göra vad hon vill, förutsatt att hon kan se lite vad för frisyr som skulle passa mig..
110418

Postat av: ♫♪ Sandra T

brukar inte ha finnar, men bara för det har jag precis fått en hel odling, så bra tips här!

2011-06-14 @ 21:14:02
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: STCC är Scandinavian Touring Car Championship. Racing helt enkelt :P.



Jo precis, fast inte ens min familj kan komma. Fast det är ju bakdelen med att fylla mitt i sommaren ^^

Ja, jag har planerat att komma över på din födelsedag.. men jag vet inte än om jag kommer att ha råd. Men förhoppningsvis... och om jag är välkommen då såklart :))

2011-06-14 @ 21:19:06
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: