Am I a babysitter?

Vilken kväll jag har haft! Fick helt oväntat agera barnvakt när Faddes lillasyster och två av hennes kompisar kom hit, när jag var ensam hemma. Fråga mig inte varför för jag vet inte vad dom ville, men när den ena sedan var tvungen att gå hem och inte vågade gå själv, men dom andra inte ville följa med, och inte heller vågade gå själva hem, fick jag följa dom hem. Såg det lite som min enda chans att bli av med dom, haha! Nämen, tyckte dom var lite jobbiga för dom höll på att tjafsa med varandra också och sen inte vågade gå hem, jag förstår dom ju men det skulle dom tänkt på innan. Fick även ett samtal från mamman till den ena tjejen, som jag antar var lite orolig, och även Faddes pappa som tillslut kom och hämtade dom på vägen och körde hem dom.
Och jag som älskar barn och tror att jag skulle älska att jobba med barn?
Fast småbarn är underbara! Och såklart min egen lillasyster! ♥

Nu ska jag fortsätta kolla på Two and a half men, kul med nya avsnitt eftersom jag sett i stort sett alla gamla! :)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

haha nä men oj då! Oväntat besök liksom.



Men ja, det skulle dom nog ha tänkt på liiiiite tidigare. Snällt av dig att följa med, men tänk så hade du varit upptagen med något liksom? Hur gamla är tjejerna föresten?

2011-03-14 @ 22:20:37
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: