Come and dance with the music of the sun

Som jag skrev igår så var jag och kollade på en modevisning idag. Det var några tjejer från skrädderi- och designprogrammet på Uddevalla Gymnasieskola som hade gjort den här visningen som sitt projektarbete. Det var kul att se, det var ju ingen Top Model eller Project Runaway direkt, men det var bra! Framför allt en tjej hade gjort några jättefina klänningar faktiskt! Tyvärr vann hon inte (det var en jury som valde vinnare), men det var bra ändå!


Dagen har varit underbar än så länge! Solen skiner, fåglarna kvittar och jag vågar nog påstå att vi har årets hittils varmaste dag här i Uddevalla idag! Det blåser lite, men inte så isande kallt som det gjort tidiagre dagar. Jag har ingen lust alls att vara inne, kanske ska gå ut på en lång promenad och leta efter vårtecken?
Fadde är och spelar sin första match med det nya laget, han frågade om jag ville följa med och kolla, men eftersom jag inte vet vart det är hade jag blivit tvungen att åka dit med honom halv tre när matchen inte börjar förrän halv fem och slutar väl runt klockan sex.. Det skulle bli lite för mycket fotboll för mig, fastän det är Fadde som spelar!

Vad gör ni denna underbara lördag? :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: